Het is mogelijk om via ons bestelproces een tijdslevering aan te geven. Veel gebruikte tijdsleveringen zijn, voor 13.00 uur, voor 10.00 uur of voor 9.00 uur. Onze transporteurs berekenen extra kosten voor een tijdslevering, zij kunnen namelijk niet altijd hun optimale route meer rijden. De aanvullende kosten worden via de calculator aangegeven en berekend.
Mocht u een tijdslevering hebben afgesproken en onverhoopt lukt het de transporteur niet om op tijd bij u te zijn dan kan u ons een email sturen waarin u dit aangeeft. Wij zullen dit zo spoedig mogelijk controleren en waar nodig de kosten van de tijdslevering aan u retourneren.
Let op! Wij zijn nimmer aansprakelijk voor gevolg schade door een te late levering.
Helaas is dat niet mogelijk. Als u plannen heeft om op die gewenste dag ’s ochtends te beginnen met leggen, dan adviseren wij u om de graszoden een dag eerder te laten bezorgen. Om teleurstellingen te voorkomen kunnen wij geen uitspraken doen over de tijdstip van levering. Het transportbedrijf zal vanzelfsprekend een zo efficiënt mogelijke route gaan rijden, maar is ook afhankelijk van de drukte op de weg.
Geef een reactie